Post by dwinoptitersa on Mar 16, 2022 3:51:14 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Punishing: Gray Raven ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Punishing: Gray Raven IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ hack spil (ubegrænset ædelstene) ▞▞▞
▞▞▞ Punishing: Gray Raven 2022 version ▞▞▞
Det bliver ved med at brase, før jeg kan komme ind på en scene.
Fantastisk spil. Fantastisk soundtrack. Fantastisk kamp. Seje boss-kampe (fjern venligst Riot). F2p venlig. Fantastisk lore.
Opdatering: spillet fryser konstant, kan ikke spilles
Skal der være en opdatering? Mit spil starter ikke. Kører på en Galaxy s20 plus.
Klassisk betal for at vinde gatcha-spil. Hvis du leder efter innovativt eller interessant gameplay, bør du gå videre. Fra dette. Historien er også meget klichéagtig.Bliv ved med at gå ned på min S10
Det er sjovt, før du når niveau 70. Den ugentlige mission for at lave fantomsmertebur er slet ikke sjovt.Spil det ikke, hvis du ikke er parat til at bruge meget tid på dette spil. Også, hvis du er en casual gamer, skal du ikke engang tænke på dette spil. Uanset det giver forbløffende grafik, jeg spiller på max grafik, og det skuffer virkelig ikke i betragtning af hvor relativt stort det bruger din lagerplads.
Jeg kan virkelig godt lide dette spil. det har et godt visuelt, virkelig optimeret til mobilspil og interessant undvigemekaniker. Selvom jeg ikke kan lide den del af coop-arrangementet, hvor reaktionerne bliver langsomme, hvilket gør undvigelser umulige.
Det eneste forløsende ved dette spil indtil videre er kampen. Historien er blank, 5 kapitler inde, og jeg er ved at falde i søvn. Oversættelse føles nogle gange endda som maskinoversættelse. Meget af spillet ser ud til at være tilføjet tilfældigt bare for at have noget "ligner" til andre gacha-spil. Vedligeholdelsestid, de valgte, giver ingen mening for en global server. Cash shop er en af de dyreste, jeg har set indtil videre. 100 dollars giver dig knap 24 træk. Dorm er svært at navigere, hvis der er et lillebitte møbel foran din mus, kan du ikke klikke på din konstruktion. Spillet er bare så buggy, at det går ned hele tiden, og jeg kører dette på en Galaxy S21. Brugergrænsefladen er forfærdelig og ikke intuitiv. Tingene er ikke forklaret, og jeg stoler på onlineguider for at forstå ting om dette spil. De skulle virkelig bare have skubbet udgivelsesdatoen lidt længere for at løse alle disse problemer, før de forsøgte at udgive spillet til globalt. Dette spil føles som Cyberpunk 2077 af mobilspil rn....Def ikke glade for, hvad de har gjort indtil videre....
Kampsystemet er mislykkes, på PC, måske .. på en telefon ... ikke så meget .. Progression er låst op bag crawlwalls (starter omkring niveau 40), de tilpasningsmuligheder er bare blande teammedlemmer, fordi du får et våben til din eneste gear. Gatcha priser er gennemsnitlige, den oprindelige historie er hacket op og forfærdeligt oversat. Efter de første par dage jeg ærligt ikke lyst til at logge på længere, der er måde bedre spil i denne genre, der faktisk sjovt at spille. Held og lykke med dine kontanter grab.
Vil ikke indlæses efter titel Jeg kan virkelig godt lide dette spil, men efter den seneste opdatering vil den store blå opdatering, spillet ikke kommer ind under indlæsning. Det ser ud til, at dette kun er på Android, fordi andre mennesker ser ud til at have dette problem, og på min iPad virker PGR.
Har potentiale, men bliver nødt til at vente på MANGE rettelser, før det rent faktisk kan spilles. Det spiller anstændigt-agtigt på mobilen, men teksten er så latterligt ulæseligt lille, at den ikke kan læses, har ingen ordentlig pc-version og spiller dårligt via deres anbefalede bluestacks med controller-kontroller, der nægter at blive ændret fra standard og slørede karakterer selv på højeste grafik.
Edit: At få Fusion Dragon TRE gange nu, mens du har en målrettet våbengacha til Crimson Birch (som skulle være 80 % chancefald ifølge teksten, når det 6-stjernede våben dukker op) er latterligt. I er nødt til at rette op på chancerne for våben.
Spillet er sjovt og mekanik ok (p2w ikke godt), men den seneste opdatering har gjort det uspilleligt, da spillet ofte går ned.
Ikke sikker på, hvorfor min legitime anmeldelse er blevet fjernet. Jeg sagde simpelthen, at skrifttyperne er for små til min nydelse af spillet. Hvilket hæmmer helhedsoplevelsen. Spillet ser godt ud, men visse tekster er nogle gange ulæselige.
Problemer med indlæsning af login sker tilfældigt, skal genstartes flere gange for at logge ind. Gameplayet er godt. Har været vild med spillet, men med den seneste opdatering er spillet gået ned. Jeg håber virkelig på en opdatering på denne rettelse.
Ret venligst. Jeg har nydt spillet siden lanceringen og har meget få problemer med spillet. Men siden den sidste store opdatering er jeg slet ikke i stand til at spille spillet. Det går ned, hver gang jeg går til holdvalgskærmen eller under et løb, bytter karakterer eller indlæses på hovedskærmen. FIX ASAP. Jeg har allerede afinstalleret og geninstalleret, hvilket ikke gjorde noget
Log ind timeout, godt arbejde med din opdatering!
Fedt spil at spille og flot udsigt over det. Men kun 1 problem animationen af Lucia Når jeg er færdig I af historien Animationen Vis mig kun den anden vej, så ja måske hvis du kan ordne?. Men fedt spil at spille.
Denne begivenhed er så dum, især at projekt Babel, det låser chara for hver fase. Ikke engang f2p venlig, at du har brug for mange velbyggede charas for at klare hele scenen i visse vanskeligheder for at kræve hele belønningen
1.hvis spillet er fuldt stemt, vil historien være mere fordybende 2.tilføj noget live2d til historien, og det bliver mindre kedeligt 3.opdater brugergrænsefladen, da det har sådan et underligt layout 4.fantastisk miljø, bare nogle gange kedelige bosskampe . 5.tilføj en spring-funktion, så det bliver mindre gentagne. Aspekter andet end det, spillet er en solid 3.5 eller 4/5
Vil du have et skin? Det var ærgerligt. Hvis du vil købe en direkte, vil den lobotomisere din tegnebog for brutale 30 DOLLARS for EN hud. Præmievalutapriserne er gud forfærdelige, og kan derfor ikke stoles på. Selvom de fleste mekanikere er langt mere F2P-venlige end de fleste, vil det gøre ondt, hvis der nogensinde skulle være et tidspunkt, hvor du bliver bedt om at hæve penge i fremtiden. Sikkert en tikkende bombe, da alle gatchas til sidst falder fra hinanden.
Dette spil ser fantastisk ud! Ærgerligt, at jeg ikke engang kan spille det, fordi det bliver ved med at gå ned på hovedskærmen. Ikke nok med det, det virker ikke engang, når jeg bruger mobildata, så jeg kan ikke engang spille dette spil uden for mit hus.
Spillede det igen, fordi jeg kan lide den nye konstruktion, det eneste problem, jeg har nu, er afslutningen, den lader mig ikke afslutte, medmindre jeg tvinger den med hjem-knappen, pls fix det, ty
Punishing: Gray Raven Action air
Det styrter langt mere ned, end det plejede at b4 update.....plzz fix det, og jeg vil ændre anmeldelsen
Det var et rigtig sjovt spil, men den seneste opdatering tillader mig ikke at logge på, hvilket giver mig en sort skærm eller endda går ned. Denne fejl opstår selv efter geninstallation.
Efter at jeg havde opdateret til Andriod 12 på Samsung S10 5G, skød det mig med magt ud, ved ikke hvorfor jeg ordner dette.
Learn Italian for Beginners Læring sxr
Grunden til at jeg giver 3* er, fordi den går ned efter at have spillet en periode.....
Jeg er irriteret over teksten, fordi de er meget små, jeg kan næsten ikke læse den uden at sætte mit ansigt på skærmen. Det er min eneste klage over dette spil. Håber de fikser det, generelt er spillet godt, og jeg er tilfreds.
Virkelig en fantastisk gameplayoplevelse skæmmet af negative ændringer foretaget i den globale version sammenlignet med alle andre regioners version. Kort ændring af valuta til nikkel og skilling, eksklusive begivenheder til nikkel og skilling og halvering af belønninger gør en hype-lancering skuffende. Venter på at høre udviklerens svar, men dette er et forfærdeligt udseende for Kuro og den globale version. *Redigering: Desværre ikke meget ændring i udviklerens respons, værd at spille for gameplayet, men jeg ville undgå at bruge det overhovedet. Meget skuffende.
Login virker ikke længere efter sidste opdatering.
Punishing: Gray Raven Aksyon hvz
anstændigt spil med sødt gameplay, men energisystemet er sååå vildt! Kan ikke engang male ting
Begivenheden er for hård, kan give os flere billetter!håb kan gøre fest til hovedmission
Jeg har spillet dette spil før på JP- og TW-serverne, og jeg er meget begejstret for, at de endelig udgav den globale version. Samlet set har spillet fantastisk grafik og spillestil med fantastiske karakterer og vil bestemt anbefale.
Kan ikke spilles på min telefon, da min telefon er forældet, den halter, og fps-drop-frame raten er lidt hakkende, optimer venligst indstillingen og tilføj mere lavere opløsning som muligt, især animationen, mens jeg caster ultimativ. Det er alt, jeg vil ændre min vurdering, når dette spil er fixet og afslut-knappen virker ikke
Fantastisk grafik, historie, karakterer og mest af alt gratis at spille venligt flot job!!
Jeg lober hver eneste del af spillet, det kører problemfrit på enhver enhed og hukommelsesvenligt!! håber på flere karakterer og det ville være rart med en engelsk dubbing det ville være så fedt
Spillet og firmaet fiksede lanceringsproblemerne. Jeg føler, at dette spil følger Honkais format så tæt, at det som EX Honkai-spiller begynder at irritere mig. Meget dårlig f2p-valuta, gentagne ugentlige tilstande, der nemt er det mest kedelige uinspirerede stykke indhold, jeg nogensinde har set lol, fremtidige nye enhedstyper, der kommer ud, så at have et valutaproblem nu vil gøre det værre senere, når en ny type karakter er tilføjet. Jeg vil lege med mine venner og ikke bare se, hvilken hval der topper scoren ugentligt.
Spillede en time efter at den kom, slibede nogle ting og tog en pause for at vente lidt og se hvad der kommer ud. Men lige da jeg blev spændt på at komme tilbage, forsøgte jeg at linke min konto igen, og nu er alt væk, og jeg må starte forfra. Derfor giver jeg den 2 stjerner. Udover det er det et fantastisk spil, kunst er fantastisk, musik er fantastisk og kampene er ok, lidt hurtige, hvis du spiller spil som mig 😅 så ikke noget imod mine 2 stjerner.
Åh kom nu kuro, jeg kan ikke logge ind for 5. dag i træk, jeg mister BC og serum, jeg har et månedskort, og jeg kan ikke engang få det, jeg spiller spillet på note 10 i flere måneder, og nu kan jeg ikke engang få det bestå filen check succes, pls FIX dette ... Jeg kan se, at mange fyre har med Samsung telefoner, hvad fanden gik galt. Jeg elsker dette spil, køb du dræber mig. Åh, og hvis jeg ikke kan logge ind om et par dage, MISTER jeg ALT ubrugt eventvaluta, så skål for det!Jeg elsker spillet så meget i de sidste par uger og bruger nogle penge... Jeg kender ikke den slags store penge, og jeg ved, at det er på vedligeholdelse, efter at have ventet de sidste par timer, er jeg gået ind i spillet, men hvorfor download ressourcer mislykkes altid, det downloader håber jeg.. det er første gang, jeg ser spillet for at opdatere, jeg geninstallerer det selv, men kan stadig ikke opdatere fuldt ud, hvad kan jeg gøre.. tak håber du svarer mig!!!hvis du spil på en emulator velkommen til lag city. Især et hurtigt indsæt spil er det værre, når du skal genstarte konstant, og kuro er ligeglad med, om du har problemer eller ej. De vil ikke lave en applikation til pc-afspillere. Det er som om de ikke engang kender deres publikum hovedsagelig bruger pc i globale. Det er ikke din tid værd at investere i dette spil, medmindre du spiller på en telefon, fordi forsinkelsen i emulatoren og konkurrenceevnen i denne genre gør det ikke det værd
Kameravinklen suger, død animation tager lang tid og kan ikke skifte karakterer, som allerede er spild af tid, genopretning af udholdenhed tager for lang tid og tvinge til at lukke hver gang, når man skal afslutte missionen endnu et spild af tid. Jeg kan ikke anbefale dette spil sådan en fiasko
Det konstante login-problem er meget frustrerende. Denne 1-stjernede anmeldelse forbliver, indtil du rent faktisk har rettet den. Meget irriterende. Alle dine butiksvarer er meget dyre, og du kan ikke engang ordne den slags?! Som kunde kræver jeg, at du omgående ordner dette!
Spillet er godt, måske et af de bedste, jeg har spillet til mobil. Problem 1: banner du skal bruge alt for meget for at få bygget, selv @100% ratw du ender med at bruge hundredvis af dollars. Problem 2: energi er et borgmesterproblem i dette spil. Hvis de kan løse dette spørgsmål om energi, vil jeg bedømme 5 stjernet. En af de ting, jeg hader ved denne generation af mobilspil, er energisystemet, det ikke burde eksistere.
Endgame er en kedelig fomo grindfest. Gacha er en forfærdelig oplevelse. Også forfærdelig oplevelse på emulator selv på rtx 3070. Anbefales ikke
Selve spillet er godt, men udviklerne er grådige, de lytter ikke og tror, at spillerne har en IQ under gennemsnittet. Dette spil er ikke værd at støtte, som det er i øjeblikket. Når udviklerne beslutter at stoppe med at dræbe spillet, vil jeg ændre min 1-stjernede anmeldelse.Det er et godt spil, men det er bare alt for svært for f2p-spillere som mig
Jeg nåede knap nok gennem selvstudiet, før jeg kedede mig. Dette spil forsøger at gøre for meget på én gang, samtidig med at det er forfærdeligt generisk i stilen.
Ret venligst fejlen kan ikke komme ind i spillet.. skal genstarte et par gange for at komme ind i spillet..
Dette er et af de bedste hardcore triple A actionspil, du kan finde, og det er GRATIS! Udgivelsen af karakterer er langsom, så det giver nok tid til at gemme lige nok til en garanteret kopi af den nye karakter. Hvis jeg skal påpege et problem, ville det være multiplayer-forsinkelsen. Selvom det er fint at bevæge sig rundt, så kræver det at undvige næsten et helt sekund før angrebet, og i betragtning af hvor afgørende undvigelse er i dette spil, kan det være fatalt mange gange...De fleste tilstande er singleplayer, så du skal ikke bekymre dig for meget ;s