Post by llaqolagovcha on Feb 7, 2022 12:47:59 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Pokémon UNITE ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Pokémon UNITE IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ koder glitch udholdenhed ▞▞▞
▞▞▞ Pokémon UNITE 2022 version ▞▞▞
Kampen op er ikke afbalanceret og virkelig tilfældig. Havde mange feeder-spillere på mit hold hver gang, så er den manglende kommunikation et stort problem. Det er et godt spil, men det giver dårlig oplevelse for spillerne.
Jeg elsker dette spil totalt. Men der er en latterlig mekaniker, som spillet må kaldes ødelagt for. Du kan forårsage 99% af skaden på enhver vild eller den specielle pokemon. En fjende må kun smutte ind og lave den sidste 1kp skade og får pointene. Dette er især spilbrud med Zapdos i de sidste to minutter. Du kan tjene så mange point i løbet af et spil, som du vil. Du er garanteret at få fjenden til at skynde sig ind og lave det sidste hit til den og score hundredvis af point inden for få sekunder.
Jeg ved, det er et godt spil. Men....... Når jeg spiller rangeret tilstand. Hvorfor får jeg altid et ubrugeligt hold? Jeg nåede Verteran Rank. Når min rang når Veteran Class 4 eller Class 5, taber jeg pludselig mange gange i træk. Det er ligesom, som om du ikke vil være i stand til at nå Ultra Rank. Jeg rører ved Veteran Klasse 5 og taber mange gange, og min rang blev sænket til Veteran Klasse 3. Og looping, når Veteran Klasse 4 eller 5 og taber igen sænket til klasse 3. Hvis du kunne rette disse matchende system, vil jeg give 5 stjernet sats .
Pokémon UNITE Action uzsk
Dette er en meget flot gameeee.....jeg kan godt lide dette spil først, jeg var ikke interesseret i pokemon, men en daybi spillede dette spil, og jeg kunne lide det meget...jeg spiller dette spil hver dag .....👌👌👌👌👌👌👌
Jeg ville give - point, hvis jeg kunne spillet er skrald, og jeg mener totalt skrald især for dem, der spiller solo. Ingen belønninger, fuld af bots, jeg mener seriøst at lege med bots hvorfor? hold og solospillere er i samme rangorden, hvorfor? Hold, der stamper alle solospillere...ubalancen er for fandens tydelig mellem Pokemons, og som en Master SOLO-spiller siger jeg dig, at dette ikke er besværet værd, lad være med at spille det, medmindre de fikser deres spil
Pokemon Unite er nu tilgængelig på iOS og Android
Min originale anmeldelse er nøjagtig: De to grelle problemer med spillet gør det usjovt: Matchmaking er latterligt og får knap nok mønter til at købe nye pokemons (de begrænser dig til 2k om ugen, og mange pokemon koster 10k). Mange YouTube har kommenteret på problemer og foreslået forbedringer, men virksomheden kommunikerer stadig knap nok med deres publikum uden gennemsigtighed. Gammel anmeldelse --> Efter geninstallation har jeg bemærket, at de på det seneste har arbejdet på at forbedre matchmaking og deres kommunikation.
Pokémon UNITE მძაფრსიუჟეტიანი rhg
Dette spil er absolut uretfærdigt!!! Hvorfor har jeg nybegynderhold, mens de 5 modstandere alle har højere rang end os. Jeg anbefalede kraftigt ppl at afinstallere dette spil. Det er for uretfærdigt...
Der er flere grunde til, at jeg kun giver dette spil 2 stjerner, spillet er sjovt og det hele, men kun når du får nogle gode spillere på dit hold eller rettere sagt faktiske spillere. Idk, hvis det kun er mig, men i hver matchup, især i rang, er der specifikke spillere, der bare er AI, der klamrer sig til din pokemon og kun angriber, når du angriber. Følger bogstaveligt talt overalt, hvor du går, selvom du fordrejes tilbage for at spawn, den venter endda på dig at gyde, når du dør! Jeg er allerede ved at blokere så mange
Jeg elsker grafikken, men der er så mange ting, som udvikleren bør opgradere for at tilfredsstille andre spillere. For eksempel ville det højst sandsynligt have en bedre straf for spillere, der er afk, fordi det ikke er én/to gange, men 80% taber streak for dem, der prøver så hårdt at presse deres rang. Matchmaking er slet ikke tilfredsstillende, fordi det meste af tiden ville matche spillere med spillere, der er afk. Og den dårlige ting er, at vi ikke kan rapportere dem, fordi de "heldigvis" hjalp, selvom det er computerstyrende
Elskede det, indtil det stoppede mig med at logge ind på min konto, og jeg har mistet alt. Jeg brugte mange penge på det, og det vil have mig til at starte igen. Rygende.
Локикрафт Arcade vlv
Dette spil er fantastisk, og jeg støder sjældent på nogen fejl, men det største problem ved dette spil er, at det er matchmaking. Jeg bliver matchet med spillere, der ikke er mit niveau det meste af tiden. Et problem også i dette spil er, at nogle af Pokémonerne ikke er så afbalancerede, og nogle af dem er slet ikke levedygtige til konkurrence. Foretag venligst nogle ændringer i matchmakingen af dette spil, og afbalancer Pokemon rigtigt. Alt i alt er dette spil fantastisk og har kun nogle ret små problemer efter min mening.
affaldsmatchmaking. det er som om spillet ikke engang kan se, om en spiller er i høje rækker eller bogstaveligt talt er nybegynder, da de alligevel sætter dem i det samme spil.
Bedste spil
Det er et dejligt spil med fantastisk mekanik med hovedrollen af de karakterer og bevægelser, vi elskede på en ny måde at spille på
Du bør tilføje et svagheds- og styrkesystem ligesom dine andre Pokémon-spil, du bør også tilføje gratis chat både i spil og privat eller bare privat, og du bør også tilføje flere nye spiltilstande.
Spillet bliver bedre. Grafikken har fået en større opdatering, ser godt ud. Også slutresultatet gør det klart, hvad der virkelig betyder noget i spillet - at score mål, ikke at kæmpe mod Pokemons. Men desværre er problemerne med inaktive spillere værre nu, da folk, der ikke er færdige med at downloade opdateringerne, ikke kan starte kampen, så bliver de inaktive. Løs venligst dette og tomgangsproblemer!
Godt spil. men rapportsystemet er dårligt.. Aktiver venligst chat-tilstand.. du kan ikke bede dine holdkammerater om at hjælpe dig eller strategier... også nogle gange sørger min holdkammerat.. hjælper slet ikke vores team og forbliver i base.. hvorfor fik de ikke minus kredit point? nogle gange fik afk heller ikke minus point... hvorfor skal jeg udfylde en eller anden grund til hvorfor jeg rapporterer nogen som afk ? de er bogstaveligt talt afk, hvorfor spurgte du mig, om de er afk? det er så dumt... det sociale miljø på dette spil er ikke-eksisterende.
Min erfaring er meget god, men der er et problem, vi får meget mindre mønter for at spille mindst én kamp, vi får 100 mønter, det er en stor hjælp for os Tak
Irriterende køsystem. Jeg har spillet siden første sæson, og jeg må bare sige, at systemet for rangerede kampe er ret forfærdeligt. Jeg spiller med lavere rækker, hvilket får mig til at falde i stjerner. Jo mere jeg spiller dette spil, jo mere minder det mig om, hvor forfærdelige mennesker er, og nu er det blevet usjovt med alle de nævnte nybegyndere, der kobler fra midt i spillet, når vi taber. Kunne være et godt spil, selv om systemer er ulækre. 2 stjerner er alt, hvad jeg kan gøre, da brugeroplevelsen ikke var tilfredsstillende.
Opdatering januar så suck. Hvorfor, fordi jeg skal downloade alle filer fra nul igen, som jeg aldrig har installeret denne app før. Så ubrugelig selvom jeg allerede har appen. Kan du rette dette til næste opdatering tencent. Jeg er virkelig skuffet
Hvad helvede! Ppl bliv ved med at afbryde eller gå afk, det også i rangerede kampe. Hvad fanden skal jeg gøre, hvorfor skulle jeg blive straffet ved at miste mine point i rangerede kampe, når 3 af holdmedlemmerne er afk? Og dette sker konstant! Rettede dette! Enten lad en anden rigtig spiller deltage i stedet for de afbrudte, eller lad mig i det mindste straffe mig. Hvad skal jeg gøre, når 3 af holdkammeraterne ikke er der og taber rangerede kampe på grund af det?! Afinstallerer
Fantastisk grafik og kontrol, men skal stadig give en 1 stjerne efter opdateringen. Troede, at matchmaking ville blive forbedret, men jeg har lige afsluttet 16 kampe med stærkt ubalancerede spillere på begge hold, hvilket førte til kun EN sejr og 15 tab. Jeg er på masterniveau, og matchmaking er simpelthen brudt. Hvis du keder dig og ønsker at blive frustreret for sjov, er dette spillet at spille! Hvis du allerede er stresset, anbefaler jeg, at du helt undgår dette spil, da det virkelig kan bringe ens blodtryk op.
Pokémon UNITE پرتحرک exmv
Det er et fantastisk spil! Hovedproblemet er, at i standard matchmaking bliver jeg matchet med personer, der aldrig har spillet rangeret. Den eneste pointe med at spille standard er at sætte holdsammensætninger på prøve, og det nytter ikke noget at gøre det, hvis jeg ikke kan træne mod højt rangerede spillere. I et moba-spil burde det ikke være en ting at blive matchet med spillere, der lige er startet, især hvis man står alene i kø.
Dette spil er sjovt, men beskæft dig med de mennesker, der med vilje går i tomgang under spillet. Jeg har set mange mennesker få 0 point på næsten hvert eneste spil, og også en person brugte måske et program til at lade en Vulpix blive i basen, men angribe hvert 5. sekund, så han ikke blev defineret som en inaktiv spiller.
Spillet er godt, men jeg har for nylig stået over for et problem, at når jeg åbner gane, ville det give mig en internetforbindelsesfejl, selvom mit net er helt fint, og jeg er i stand til at spille andre spil og streame yt-videoer i høj kvalitet.
Dårlig matchmaking. Udviklerne ignorerer problemer med spillet, som skal rettes (matchmaking, balance mellem varer, pokemon balance, svage tutorials, for let at rangere og mere). Nogle af kostumerne/skindene er alt for dyre ($40). De lavede næsten ingen ændringer i sæson 2. Det er som om de bare vil lægge en minimal indsats for at få penge fra hvaler for at holde spillet rentabelt for dem.
Da jeg første gang spillede dette spil på min gamle telefon, var det fantastisk. Men da jeg downloadede på min nye telefon hvornår. Jeg opdagede et problem, hvor jeg ikke kan overføre min gamle konto, fordi Google Gmail ikke længere var en mulighed. Jeg blev tvunget til at oprette en ny konto, venligst ret dette.
Jeg kan ikke åbne appen og sige, at pakkeinstallationsprogrammet er stoppet, selvom det ikke gjorde det, og jeg har været tvunget til at afinstallere og mistede mine fremskridt, og jeg er så gal, at jeg vil have mine fremskridt tilbage eller andet. Og alt andet er så skrald matchmaking, forbindelse, det værste spil, jeg nogensinde har set. Gider ikke spille kun spild af tid. Dumt spil. Hvad mener du med at du har rettet matchmaking denne matchmaking er endnu værre nu dude hver gang der en opdatering jeg var nødt til at afinstallere jeg mener opdatering i play butik
Dette spil kan ikke spilles på mobilnetværk, ellers fungerer det problemfrit på wifi. Nød hvert eneste aspekt af spillet, bedre end Pubg til enhver tid.
Nå, som ny spiller er dette spil fantastisk. Jeg er ikke ny i det her spil, så jeg bliver ved med at vinde. Dette er mindre stressende i forhold til det spil, jeg forlod. JEG ELSKER OGSÅ, AT DER IKKE ER INGEN CHATBOX MENS DU SPILLER, JEG KAN FOKUSERE MERE PÅ AT SPILLE END AT LÆSE UNSENSISKE SAMTALER.
Annonceret Forenede Pokémon, ny MOBA til Android, iOS og ...
Elsker dette spil...men jeg har virkelig et problem med matchmakingen, vær venlig at slå os sammen afhængigt af vores rang, så vi får et fair spil. venligst ikke en nybegynder i en ekspert rang. LYT VENLIGST TIL VORES ANMELDELSER. VÆR VENLIG
Siden sidste opdatering er der noget galt med lyden. Selvom alle lydindstillinger er sat til "Fra", giver den stadig lyde
Det var sjovt at spille, ikke før fejlen rammer dig. Næsten alle fejlene skal ryddes cache og sådan noget, nogle anbefalinger siger, at det er bedst at afinstallere og downloade spillet igen, men dette er et stort problem for mobildatabrugere, der gemmer deres data. Jeg har lige downloadet opdateringerne, så fejlede det, og jeg kan ikke engang spille spillet, det hele er "wwwwwwwwwwwwwww". Jeg ændrer min vurdering til 5, hvis du retter fejlen og i det mindste svarer på dit spils anmeldelse .
Spillet er super sjovt, det vil ikke lyve, men jeg tror, du bliver nødt til at sætte flere begivenheder eller noget, jeg tror, at udviklerne ikke rigtig lægger passion eller noget til spillet. Det er et meget unikt spil, jeg elsker det. Giver det 2 stjerner for nu, bare fordi begivenhederne er korte, og efter begivenheden er det ikke mere opmuntring til at spille spillet. Undskyld.
Spillet er blevet uspilleligt, bogstaveligt talt. Hver gang jeg forsøger at stå i kø til en kamp, informerer spillet mig om, at jeg har ustabil forbindelse. Men jeg har perfekt 5g eller på andre tidspunkter er jeg endda på wifi. Og med det har jeg ventet i rangkø i over ti minutter uden kamp. I mellemtiden er jeg med den samme internetkvalitet i stand til både at starte og spille spil som Wild Rift og andre mobas uden forsinkelse eller noget, hvilket indikerer, at min forbindelse faktisk er helt i orden.
Dette er et godt spil, og jeg holder meget af det, men det bliver bedre, hvis du tilføjer flere Pokémon til det
Dette spil er godt, men dette spil havde den værste matchmaking. Min rang er veteran 4, og mit modstanderhold er kun fyldt med mestre rangerede spillere. Ret venligst dette 🙏🙏🙏
Det er et sjovt spil, men det sidste stykke skal forbedres, måske ved at nørde det, som at når et hold dræber zaptos, er det en automatisk sejr, gør det resten af kampen meningsløs, hvad gjorde vi bare alt det i begyndelsen? Og om folk, der giver dårlige anmeldelser, fordi matchmaking-systemet hvordan vil spillet vide, at en spiller er dum, teknologien er ikke så avanceret.
Pokemon Unite annoncerer sin store lancering for mobile enheder (IOS, Android) til 22. september. Så hvis du vil nyde denne fantastiske Pokemon MOBA, skal du
For mange AFK under rangtilstande. Ingen straf til de AFK. Det forårsager et øjeblik tabt og påvirker i høj grad vores rækker.
Pokémon GO - Overview - Apple App Store - Denmark
Elsker dette spil, har spillet siden det kom ud. Lidt løn til vundet aspekt med vareudjævningssystemet, men kan være ftp, hvis man vælger det. Bare forvent en temmelig lang slibning for at maksimere de holdte genstande. En anden stor ulempe er manglen på ægte matchmaking. Generelt meget sjovt bud på en oversvømmet genre, men jeg vil gerne se nogle ting ændret.
Jeg ville sige, at det var et godt spil, men efter en uge var forbindelsen på én bjælke og ville halte til det punkt, hvor jeg ville tabe hvert spil, og du kan ikke bare gå for at prøve at ordne det, fordi der ikke er noget problem
Pokémon UNITE Akční daz
sådan et fantastisk spil og meget strategisk/sjovt og nemt, er også meget små fejl eller fejl
dette spil er godt Jeg kan godt lide dette spil, men der er kun et problem, der er kun nogle så gode, som du kan tilføje flere pokemon hurtigt, og du kan tilføje flere Battle Royal-tilstand er god, du kan tilføje Battle Royal
Dette er et godt spil, letforståelig mekanik og objektiv. Der er et minus i den hurtige chat. I udkastet skal du tilføje "vi har brug for (rolle) " Så det hjælper os med at skabe et godt hold med en vigtig rolle i det mindste. Giv os venligst noget pointbeskyttelse, og giv venligst suspendering til AFK-spillere som forbudte. Vil være afbalanceret, hvis kampen er ugyldig, hvis der er en AFK-spillere fra allierede eller fjender.