Post by llaqolagovcha on Feb 7, 2022 12:32:59 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ MultiCraft — Build and Mine! ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ MultiCraft — Build and Mine! IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ koder øger point ▞▞▞
▞▞▞ MultiCraft — Build and Mine! 2022 version ▞▞▞
Jeg kan virkelig godt lide dette spil! Jeg er ikke ekspert i Minecraft, men da jeg var i kreativ tilstand, var der en zombie. Og det synes jeg faktisk er ret mærkeligt.
Kontrolelementer er skrald, og spillet er laggy 1-stjernet Multicraft stinker
Så dette spil er sjovt, men jeg hader annoncerne, fordi du ikke kan springe over, jeg er på en computer, så det er lidt svært, men ellers er det fantastisk
DET ER DET 2. FØRSTE, JEG KUNNE INSTALLERE DET, MEN NÅR JEG FORLAGER DEN I DAG, VIL DET IKKE DOWNLOADES LØS DETTE VENLIGST!
Det var godt, men det begyndte ikke at virke
MultiCraft — Build and Mine! Przygodowe bhmy
Spillet er godt og flot, men multicraft har ikke søgemuligheden som minecraft, og jeg synes, minecraft er det bedste👍👍👍👍👍
Fantastisk spil, men det overophedes virkelig min telefon. Ingen anden app får min telefon til at varme op, men 10 minutter af at spille denne, og det er som om den har siddet i solen. Jeg er nødt til at dobbelttjekke, at jeg har lukket den ned inden sengetid, da jeg er bange for, at det vil forårsage brand.
Det bedste spil, jeg nogensinde har spillet, jeg giver dette en fem-stjernet vurdering. Jeg elsker dette spil, bliver ved med at lave flere som dette
Det er fantastisk, men da jeg åbner mit galleri, rystede en masse billeder mig op, det er derfor, jeg giver 3 stjerner, også jeg har så mange problemer med at rette op på mit galleri.
Meget flot spil, men jeg vil gerne spille minecraft, men jeg spiller dette spil fra de sidste 4 år. Jeg har aldrig tænkt på at afinstallere det, fordi det er et meget godt spil, I skal alle installere det (◡ ‿ ◡)
Det er ligesom minecraft java edition, men jeg kan ikke tilslutte mig nogen server, og jeg kan heller ikke skrive noget, hvis jeg skriver noget, så forsvinder det, jeg ville give det fem stjerner, hvis du vil rette denne fejl
Vi kan ikke spille multiplayer, vi kan ikke oprette forbindelse til en server to gange, hvorfor den beder om adgangskode
Ice Skating Ballerina Roolipelit qrij
SPILLET ER SJOVT JA, MEN DET FAKTUM, DU IKKE ENDNU KAN KOMME TIL NEDERLANDET ELLER SLUTTEN, VENLIGST RET DET
Dette spil er dumt, jeg kan ikke engang lave, og hvis du laver, kommer træet på toppen
Det hævder at have 2 tilstande, men jeg klikker kreativt, og det viser et flueben, men det har mig op imod edderkopper og zombier. Det har absolut ingen retninger og er ikke så tydeligt eller nemt at få, som de beskriver. Det var lovende, indtil jeg fandt ud af, at det kun vil fungere i overlevelsestilstand, uanset hvad. alt jeg ville gøre var at bygge min egen lille verden og leve i den, men det er umuligt at gøre her. Når du begynder at bygge et hus, bliver det nattetid, og du bliver angrebet! Hvad er pointen? Ingen chance!!
Jeg synes det er sjovt at spille
Der er ingen landsby og ikke dispenser en masse fejl spillet er godt, men det har ingen papegøjer er tamme
Spillet er godt, men jeg vil gerne have forbedringer på fiskene, hver gang jeg prøver at lave et akvarium, vil de begynde at svæve i luften og fikse blokkenes placering, når jeg prøver at placere en blok, ville den fejle og blive usynlig.
Kære multicraft lige efter den sidste opdatering kan jeg ikke komme ind på min server, den viser "Cannot connect to the server." Jeg har 2 Android-enheder, og der er samme problem i hver enhed. Pas gerne på den. ellers er spillet fremragende.
Så da jeg først begyndte at spille spillet, bad det om adgang til min enheds billeder, hvilket jeg sagde ja til. Men så spurgte den efter min enheds placering, hvilket gjorde mig skeptisk og det hele. Jeg afinstallerede spillet lige efter. Den eneste grund til, at jeg giver det 2 stjerner i stedet for 1, er, fordi jeg hørte fra min ven, at det var et meget sjovt spil, men uden multiplayer, og at da min ven installerede appen, blev de ikke bedt om adgang til deres enheds billeder eller placering.
Dette spil er fantastisk, men der er et problem. Når jeg sletter mine servere, står der, at jeg stadig har dem. Og når jeg sletter appen og geninstallerer den, siger den stadig, at jeg har for meget serverbrug. Ret venligst dette.
MultiCraft — Build and Mine! 어드벤처 szx
Dette spil er meget underholdende, det er ligesom en kopi af Minecraft, men på samme tid er det unikt på en eller anden måde, det eneste jeg egentlig ikke kan lide er, at der er nogle små fejl, men de er ikke store. Alt i alt DOWNLOAD spillet, det er fantastisk!
Alt er goog, der kan vi dyrke landbrug, vi kan lave en portal og vi kan bygge hvad som helst. Men grafikken er ikke særlig god, og der var ikke noget almindeligt sted at forlade, og der er ingen endeportal til at dræbe Ender-dragen og afslutte spillet. Hvis devoloperen løser det problem, giver jeg 5 ud af 5 stjerner
Spillet er ret godt, men det faktum, at du ikke kan løbe, er sindssygt irriterende og skærpende, men det punkt, at du kan lugte ting, gør det bare fantastisk, og det faktum, at der er flere materialer, du kan få, er også fantastisk.
Dette er et godt spil, men der er et par ting, der bør ændres, for eksempel er grafikken virkelig dårlig, forbedre grafikken. Trappen på hovedet er ikke tilgængelig. Når du bygger dit kamera, bevæger det sig ikke. Venligst ændre disse ting.
Jeg kan godt lide dette spil. Jeg kan bruge det på min kanal. Men et problem er, når jeg på mit net var der nogle mange tilføjelser, jeg kan se
Det bliver ved med at sparke mig, når jeg er på min venners server
MultiCraft — Build and Mine! Cabaran rgd
Hvordan man laver i dette spil Jeg kan ikke lide dette spil, men jeg giver 2-stjernet grafik er alt sammen dejligt
Min datter kan lide det, men har haft problemer med annoncer, der er upassende for hende (10 år).
Jeg elsker dette spil, jeg har apple, så jeg kan ikke få det rigtige mincraft, men det er så sjovt, at jeg spiller det hele dagen.
Det er okay, jeg gætter på, at Minecraft med små tilføjelser ville være bedre, hvis det blev opgraderet og havde mere end NGS at gøre, det er lidt kedeligt
MultiCraft — Build and Mine! הרפתקאות izz
Det er sjovt, fordi du kan spille med andre, men jeg giver det 4 stjerner, for i multi-player kan du ikke åbne eller tage nogen ting.
Da jeg kom på serveren, kommer der annoncer, jeg hader annoncer, fordi jeg ikke kan komme videre i Minecraft. Annoncer var så dårlige, at jeg prøvede at spille i Minecraft
123😇🥰😇🥰😇
Sjov, men dårlig kontrol
Ok, det er ret godt, det ligner minecraft så meget, men der er et problem, hvis du lægger en NPC-mand ned, kan du ikke slippe af med den, og hvis du ser væk fra en pøbel, som du har affødt, forsvinder den pludselig, pls fix dette.
Multicarft er et meget flot spil, men først og fremmest er der for mange annoncer, så er det andet, at spillet altid halter, så ret dette, så vil jeg datere det 5 stjerner🌟🌟🌟🌟🌟
Det er det mest nøjagtige minecraft-spil. Men jeg vil virkelig anbefale at tilføje nogle flere mobs som whider skelet, ender dragons, piglins og mange dimensioner som det nedre. Og også tge teleportal måde, der kunne laves i faktisk minecraft.
2 ting du skal ændre. 1: du skal ændre lysstyrken, fordi det er svært at se. Og 2 burde vi kunne komme på bladblokke.
Jeg kan endda flytte ikke til mænd chen blokken og ramte forsinkelse
Jeg havde denne app i årevis, da opdateringen kom, opdaterede jeg mit spil, og da 2. gang jeg spillede opdatering (hvis du ved, hvad jeg mener), havde den en annonce, da mit spil blev indlæst som MANGE GANGE, kan jeg ikke lide, at jeg elsker spillet, men jeg kan ikke lide, hvad det gør
1 til mange annoncer 2 kan ikke deltage i multiplayer-værelset (ugyldig adgangskode) 3 hvis jeg er i oprettelsestilstand, vil jeg klikke på 1 blokke eller ting, og de spørger, hvor mange jeg har brug for😡😡
Kan tilføje en måde at spille med en ven gennem xender eller wifi for at spille sammen uden data i enhver af deres verden Xd
Jeg vil gerne sige, at dette er et dårligt spil, da det ikke har en nem multi-player, jeg kan finde ud af, hvordan man går til hinandens server, men det er godt, da det har mange objekter, så jeg siger bare for at gøre multi-player nemmere. Lav venligst en flad overflade
Faktisk, hvorfor jeg gav 3 stjerner.....som venligst løs problemet...problemerne er hvert 4.-5. minut, annoncerne kommer altid .... vær venlig at forbedre ... tak
Jeg forsøgte at komme på dette og laboratoriet forsøger at blive låst på sort, og det vil ikke tænde mig igen, så jeg er nødt til at genstarte min tablet, så ingen stjerner
MultiCraft — Build and Mine! ጀብዱ blds
meget sjovt
For det første, da jeg downloadede dette spil, var det hele perfekt, mindre annoncer, smuk grafik og alle tingene er bare de samme som minecraft. Men i dag var den værste dag. Dette spil tager meget længere tid at indlæse end før. Og også efter, når jeg klikker på afspil-knappen, hænger det og sidder fast, og spillet lukker automatisk ned. Tjek venligst dette problem, ellers bør jeg slette dette spil. Svar venligst! Tak.
Ok spiludviklere, jeg søgte minecraft rip offs og fandt dette, så riv ikke et gudfrygtigt spil af, få minecraft dette spil er en komplet rip off